Strand, strand, strand én Hieperdepiep! - Reisverslag uit Maroubra, Australië van Van der Veertjes - WaarBenJij.nu Strand, strand, strand én Hieperdepiep! - Reisverslag uit Maroubra, Australië van Van der Veertjes - WaarBenJij.nu

Strand, strand, strand én Hieperdepiep!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Van der Veertjes

06 Maart 2014 | Australië, Maroubra

Donderdag 6 maart

Sorry, het heeft even geduurd maar we hadden niet altijd de beschikking over wifi de afgelopen periode.

Mallacoota is inderdaad een mooie plek. De camping is leuk en ligt direct aan het strand. Tegenover onze plaats is een speeltuin en Luuk heeft gelijk Aussie speelkameraadjes gevonden. Hij heeft het ontzettend naar z'n zin. De camping bestaat veelal uit bekenden van elkaar die hier al jaren komen. Iedereen is nieuwsgierig en vraagt ons het hemd van het lijf. Erg leuke en vriendelijke mensen hier. De volgende ochtend genieten we van het strand voor we verder gaan naar Eden.

Ook Eden is een leuk plaatsje direct aan het strand. Omdat het weer goed blijft brengen we ook hier weer de nodige uurtjes in het zand door. We kunnen de kinderen geen groter plezier doen ;-). Dinsdag viert Ruud z'n 35ste verjaardag met 27 graden, veel zon en strand uiteraard! De kinderen hebben tekeningen gemaakt, we hebben chocolade gekocht en uiteraard zingen we "Lang zal papa leven"! Na het ontbijt rijden we naar de bakker en kopen we een taart. Luuk en ik duiken ook nog even een andere winkel in en kopen kaarsjes voor op de taart en ballonnen. In de loop van de middag rijden we verder naar Bermagui. Hier versieren we de camper met ballonnen en genieten we van een heerlijke bbq.

Woensdagmiddag wordt er regen verwacht. Daarom in de ochtend nog even naar het strand geweest totdat de wolken ons plezier verpesten. Omdat het weer niet goed is besluiten we alvast verder door te rijden richting Sydney dan de planning. We overnachten in Kiama. We komen pas laat aan maar Ruud gaat met de kinderen nog even naar het springkussen. Dit is tevens onze laatste nacht in de camper en beetje een raar idee nadat dit vier weken ons huisje is geweest.

Donderdagochtend duiken Ruud, Luuk en Saar met z'n drieën nog even het zwembad in voordat we vertrekken richting Sydney. Het aftellen is nu zo langzamerhand toch begonnen. De komende vijf nachten slapen we in het door ons gehuurde huis in Maroubra Beach. We kijken er erg naar uit om de stad te ontdekken. De komende dagen houden we jullie weer op de hoogte van al onze belevenissen!

Groet, Aileen

• 06 Maart 2014 - 14:23

Maud Dekker:

Wat vliegt de tijd voorbij. Dus nog even lekker van alles genieten.
    Wij vonden Sidney fantastisch. Vooral de Trail walk vanaf Manly naar Spitbridge was een heel avontuur. Met de ferry naar Manly gevaren en terug de natural trail gelopen. Bij Spitbridge de bus terug genomen.
    Maar het treintje bij de botanische tuin vlak bij het Opera House is ook leuk voor de kinderen.

In iedergeval geniet er nog van en tot gauw!!

Maud

• 07 Maart 2014 - 17:31

Josien:

Nee! Het aftellen is begonnen :-( Geniet nog van de laatste week.