Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Van der Veertjes - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Van der Veertjes - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Van der Veertjes

08 Maart 2014 | Australië, Sydney

Zaterdag 8 maart

SYDNEY, SYDNEY, SYDNEY! WOW, we love Sydney! Wat is Sydney een geweldige stad. Na aankomst in Maroubra hebben we de rest van de dag besteed aan boodschappen doen, settelen en relaxen. Ook zijn de mannen nog even met de kinderen naar het strand geweest. Luuk is een echte surfdude en scheert op het bodyboard heerlijk over de golven.

Vrijdag gaan we direct het centrum in en bekijken we de hoogtepunten van de stad. Als eerste de Sydney Harbour Bridge en het daarnaast gelegen Sydney Opera House. Fantastisch om deze bekende bouwwerken nu in het echt te aanschouwen. Daarna stappen we op de toeristenbus en rijden we de stad door. Onderweg stappen we uit bij Woolloomooloo Bay en eten we Fish & Chips. Daarna gaat de reis verder en stappen we uit bij Darling Harbour. Hier bekijken we de grote schepen die in de haven liggen. Daarna gaan we terug naar Circular Quay. Wat een mooie, maar lange en drukke dag. Luuk en Saar zijn gesloopt (en wij ook).

Vandaag doen we het rustig aan. In de ochtend gaan opa en Raoul naar het Maritiem Museum in Darling Harbour. De rest gaat naar het strand. In de middag ga ik met oma shoppen en Ruud gaat het oude Sydney bekijken bij The Rocks. Opa en Raoul gaan met de kinderen naar de speeltuin.

Morgen gaan we weer met z'n allen op pad en staat het bekendste strand van Australië op het programma: Bondi Beach!

Groet, Aileen

• 10 Maart 2014 - 13:11

Maud Dekker:

Ik zie dat ik een verslag gemist heb.

Sidney is leuk he jongens!!

Maud