Bondi, Manly en Sydney vanuit de lucht! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Van der Veertjes - WaarBenJij.nu Bondi, Manly en Sydney vanuit de lucht! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Van der Veertjes - WaarBenJij.nu

Bondi, Manly en Sydney vanuit de lucht!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Van der Veertjes

10 Maart 2014 | Australië, Bondi

Maandag 10 maart

De busreis naar Bondi Beach neemt nogal wat tijd in beslag, maar na zo'n anderhalf uur zijn we zondag eindelijk op het bekendste strand van Australië. Om eerlijk te zijn is het niet super bijzonder en is het een "gewoon" strand. Toch hebben we hier een heerlijke middag en de kinderen vermaken zich prima. Ook voor ons dames is er genoeg te doen: wij gaan lekker shoppen bij de zondag markt en de lokale winkeltjes. Op het eind van de middag eten we met z'n allen nog heerlijk een ijsje voor we aan de terugreis beginnen. 's Avonds gaan we lekker barbecuen.

Vandaag is alweer onze laatste volle dag in Sydney. Om deze geweldige reis spetterend af te sluiten (en omdat Ruud 35 is geworden) maken we vandaag een spectaculaire helikopter vlucht boven de stad en de bijbehorende stranden. Wat een fantastische ervaring!!! We hebben een schitterend uitzicht op de stad, het Opera House, The Harbour Bridge en de rest van Sydney. Ook de ervaring van vliegen in een helikopter is geweldig. Echt de moeite waard en iets dat we niet snel zullen vergeten!

Na deze bijzondere vlucht gaan we terug naar ons huis in Maroubra. Daar pikken we opa, oma en Luuk en Saar op en gaan we naar Circular Quay. Hier pakken we de veerboot naar Manly. Onderweg hebben we opnieuw een fantastisch uitzicht op Sydney Harbour. Een ontzettend leuk en relaxte suburb van Sydney met een strand aan de Grote Oceaan. Hier shoppen we nog wat laatste souvenirs voor we terugkeren. Na een laatste barbecue is het tijd om de tassen te pakken. Morgenmiddag vliegen we naar Kuala Lumpur. Hier blijven we nog 2 dagen voordat we uiteindelijk "echt" naar huis vliegen en onze vakantie er weer op zit.

Groet, Aileen

• 10 Maart 2014 - 13:02

Maud Dekker:

Lieve allemaal,
    Het is hier niet Bondi Beach, maar de terassen zaten behoorlijk vol. Afgelopen weekend hadden wij temperaturen van 20 graden C. Ook deze week blijft het in iedergeval heel mooi weer.

Wat jammer dat jullie reis bijna ten einde is. We hebben genoten van je reisverslag Aileen. Je schreef erg leuke stukjes! We hopen jullie allemaal te zien op Barbara's verjaardag, dan kunnen we de verhalen in het echt horen en de foto's bekijken.

We wensen jullie nog een goede terugreis en tot gauw!

Maud

• 10 Maart 2014 - 14:17

Ingrid:

Hoi Aileentje.

Jammer dat jullie reis al ten einde is. Hele goede reis terug en tot ziens maar weer.

Groetjes, Ingrid

• 10 Maart 2014 - 19:03

Irma 't Lam:

Hallo familie,
    Wat een geweldig reisverslag heb je geschreven, wat heb ik hiervan genoten. Het is jammer dat jullie reis teneinde komt. Dit reis verhaal heeft mij meegenomen naar een Australië die ik heb leren kennen door jouw verslag. Ik kijk dan ook erg uit naar de foto's . Tot gauw.
    Irma

• 10 Maart 2014 - 21:26

José:

lieve familie,

aan alle mooie, leuke dingen komt een eind!

veel plezier nog deze laatste dagen en een goede terugreis!

peter en josé

• 11 Maart 2014 - 18:58

Mary Und Ekkehard:

Hallo Ihr Lieben,

es ist unvorstellbar, dass 6 Wochen schon wieder vorbei sind. Ihr hattet eine wunderbare Reise. Die Berichte haben wir immer mit vollem Interesse gelesen. Aber leider jeder schöne Urlaub hat irgendwann ein Ende.

Wir wünschen euch noch einige schöne Tage und eine gute Heimreise.

Wir freuen uns schon jetzt auf eure persönlichen Berichte und die wunderschönen Fotos.

Liebe Grüße
    Mary und Ekkehard